Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Asklund & Hyllman - 30 juni 2008 16:02

Har inte vädret någon respekt för en gravid kvinna?

Och cykeln också! Får de ingen uppfostran alls nuförtiden?


Kommer ut lite sen på morgonen för att cykla till jobbet och möts av spöregn och punka. Det blev bara att springa upp och sno nyckeln till Andreas cykel och inse att den nog hade en skruv lös. Det vinglades och svinglades och nästan ner i diket och regn i ögonen och växlarna funkade inte och magen krampade av ansträngningen. Men ändå kom jag i tid, har ingen aning om hur det gick till. Däremot förstörde jag dagen för Andreas då han skulle använt sin cykel för att köra ner drickabacken till affären.. Oops. Jaja, hade jag kommit försent hade han inte kunnat köpa fler drickabackar sen! Eller nån sån ursäkt borde väl duga... Nu sitter jag på jobbet och gäspar och är hungrig som en gnu, men det har ändå varit en rätt så lugn Måndag.


//Annika

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards