Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

Alla dessa symptom

Av Asklund & Hyllman - 24 juni 2008 21:24

Tänkte nu när jag stod och borstade tänderna på att jag alltid är så känslig för biverkningar. Alltid när jag tagit medicin har jag haft problem med biverkningar, har det funnits några så har jag fått dom. Och med graviditetens "biverkningar" verkar det inte bättre. Först det här med illamåendet, men även mitt tandkött som har blivit jättekänsligt så nu blöder jag när jag borstar tänderna och ibland även när jag äter äpplen eller annan sån frukt med hårt skal. Jag får även halsbränna ibland, speciellt om jag ätit fet eller grillad mat. Så vad kan jag vänta mig för övriga symptom undrar jag?

Jo:
Havandeskapsförgiftning
Högt blodtryck
Graviditetsdiabetes
Nästäppa
Blodpropp
Graviditetsklåda
Järnbrist
Blodbrist
Foglossning
Förstoppning
Näsblödning
Nedstämdhet
Ryggbesvär
Svullna ben
Åderbråck i benen
Hemorrojder
Ökad hårväxt
Andfåddhet


Det skulle bli en fin bipacksedel va?

Märks det att jag haft en dålig dag kanske? =)

//Annika

pregnancy

 
 
Ingen bild

Klas

24 juni 2008 21:45

röstade på namn och alla som har röstat höll med mig (stolt)

 
Ingen bild

Andreas

24 juni 2008 22:07

Förlåt!!!

 
Ingen bild

Mormor

25 juni 2008 15:29

Hej här kommer en kommentar från den suddiga mormodern. Klart jag blev chokad men glad och stolt också.

 
Ingen bild

Maglin

25 juni 2008 15:34

Jag hade ju fördelen att inte behöva drabbas så mycket av Annikas barndom, så jag kanske inte behöver hämnas genom att skämma bort den lille/lilla, men vad tusan, några leksaker med en massa oljud ska HAN väl få ändå :P

Sedan är jag djuuuupt besviken över att inte Bengta fanns med som förslag ;)

/Plastmorfar (Oj, vad gammal jag känner mig)

 
Ingen bild

Morrmorr

25 juni 2008 15:58

Men va fan det går ju inte att rösta har röstat och röstat och föressten är inte mitt namn förslag med:( Buhu buhu

 
Ingen bild

Maggan

26 juni 2008 07:07

Grattis grattis till vad som komma ska!

Se till att plastmorfor får vara barnvakt ofta.

Funderar lite över vad morrmorrs namnförslag var, Äbba kanske :-)

Hoppas att vi ses nån gång i sommar

/Plastmorfars syster

 
Ingen bild

Vilse i pankakan

26 juni 2008 17:20

Du glömde en biverkning förlossningsdeprison.
Den får du säkert också ditt lilla kräkande monster.
Oj då vad sa munnen.

 
Ingen bild

Moster

26 juni 2008 21:53

hm komenterar mkt men det synns inget. Undrar om komentarena är skyddade mot olämpliga inlägg!

 
Ingen bild

Moster

26 juni 2008 21:55

Jo du moster fick hemoröjder. Det var inget större problem till en början. Men sen blev stringtrosor populära. Men allt går att lösa. Jag la dem till vänster på måndagar, onsdagar och lördagar. Resterande tid fick de ligga till höger.

 
Ingen bild

Syster

30 juni 2008 09:24

Observera att moster ALDRIG la dem mitt i.

 
Ingen bild

Moster

4 juli 2008 21:09

Det gjorde jag visst men det gjorde så jäkla ont...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asklund & Hyllman - 17 januari 2009 18:52

Jag flyttar!   Efter att ha sett Andreas blogg som han gör på wordpress.com, som har flera funktioner som jag saknat på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att flytta över till den också. Jag vet ännu inte om jag kommer vara kvar här också och k...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 22:43

BVC Besök idag, 6090 gram, 60,5 cm lång och barnläkaren sa att allt var fint på honom och blev imponerad när han försökte krypa iväg för henne på skötbordet! =D   Äntligen klar med tentan idag, den var tuff, men jag fick mycket hjälp av att diskuter...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:59

Ja då har William vänt sig från mage till rygg. På riktigt, utan hjälp eller fusk. Och vi missar det med kameran! Andreas var påväg att filma igår kväll när han vände sig för tredje gången i soffan, men stängde av precis innan för han var påväg åt fe...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:57

Vem där?     Bara William såklart! (Och hans knäppa pappa!)     ...

Av Asklund & Hyllman - 12 januari 2009 19:10

Han fick till ett sånt fantastisk leende i babygymmet, tur att jag lyckades fånga ett av dom på bild, söt min pojke är!   Mysa med pappa = det bästa som finns =)     ...

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards