Alla inlägg den 10 december 2008

Av Asklund & Hyllman - 10 december 2008 20:38

Glömde skriva en annan viktig sak jag gjorde igår: köpte bilbarnstol!

Hittade en begagnad för 300 som inte var äldre än fyra år, så jag åkte ut på kringelkrokiga småvägar i mörkret igår..åkte vilse...och sen kom jag fram till trädgårdsmästaregården till Sturefors slott där stolen fanns. Lite coolt är det ju, vår bilstol kommer från ett slott. Nästan.


Idag åkte jag in till stan tidigt på morgonen för att fika med Fia och ytterligare en mamma. Vi satt väl i en god timme och pratade, sen åkte den andra mamman hemåt och Fia och jag glodde lite på stan, halv tolv mötte vi en förälder från hennes sons dagis för de skulle handla julklappar till fröknarna där. Blev bjuden hem på lunch till Fia och fick smaskiga köttbullar och sen kaffe med en jättegod kaka, tror den hette jumjum kaka? Julig och smaklig var den iaf. Vid tre ringde Andreas: Vart är du?? 

Hehe, nyvaken var han och hade inte sett mina sms om att jag hängt med Fia hem. Men sen började det skymma så jag drog till bibblan för att kopiera lite papper och hämta ut en gratis barnbok! Det blev Barnens första bok. Full med rim, ramsor och sånger och lite sagor också, minns att jag läst mycket i den när jag var liten så jag tog den framför en lite modernare barnbok. =)


Nu har vi så vilat och ska snart äta tacopaj. Det var vår dag, och den har varit riktigt rolig, William har varit vaken och lugn och jag har fått flera timmar hemifrån med trevligt sällskap. Skön onsdag med andra ord!



Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards