Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Asklund & Hyllman - 29 juli 2008 19:08

Idag när jag kom hem så låg ett brev där och väntade på mig. Det var ett grattiskort med ett presentkort till H&M i, ifrån mormor! Alltså då menar jag inte min mamma som nu ska bli mormor, utan min mormor som då ska bli gammelmormor! (Vi är en ung släkt vi, hehe) Jag var tvungen att ringa och tacka direkt, hon är rar som lyckas komma ihåg alla sina barnbarns födelsedagar, det måste bli fullt i almanackan för henne varje år, med tanke på att hon har nio stycken! Lägg så till fyra barn på det också! Hon har mest erfarenhet av barn i hela släkten, min kära mormor. =D Och nu får hon sitt första barnbarns-barn, vad mycket man kan hinna med under ett liv...

Iaf, min galna mormor hade laddat på det där kortet med tusen kronor, så nu blir det shopping-resa till H&M nästa helg!


Nu ska jag fixa sen middag till oss tre här.

Ha en trevlig kväll i värmen! 


//Annika 

Av Asklund & Hyllman - 29 juli 2008 15:38

Tre dagar utan kräk! Jag håller tummarna!

Imorse kom Andreas åter in med knäckemacka och sen fick jag lite massage på min vad...tills han kom på att han var lite av en toffel och for upp för att sätta sig vid datorn istället..dum.

Iaf, jättelycklig är jag över att må bättre på morgnarna, kände mig riktigt mätt och nöjd påväg till jobbet imorse, that's nice =)


Däremot har jag lite problem med en punkt på höftbenet bak på ryggen..spec. på kvällarna så gör den nåt så förbannat ont och det känns mest när jag går. Efter att Andreas trycker lite så går det över men det kommer ju tillbaka nästa kväll, och det känns när jag trycker...undrar vad det är. Ska fråga barnmorskan när jag har möte den 7/8.


That's all for now folks.

over and out

//Annika


Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards