Alla inlägg den 6 september 2008

Av Asklund & Hyllman - 6 september 2008 10:58

Provsjöng för en kör idag, chorus lin, det var det värsta jag varit med om. Jag kunde inte sjunga efter noter, rösten sprack på skal-övningen och jag hade ett vibrato som en borrmaskin när jag sjöng min egna valda låt eftersom jag var så nervös att jag darrade som ett jädrans asplöv. Eller ladugårdslängat asplöv kanske jag ska säga. Varför utsätter jag mig för sånt här?

"Vi hör av oss efter att vi lyssnat på alla idag"

Kommer säkert ett mail där det står:


Bästa Annika,

efter noggrant övervägande har vi valt att ta med dig i vår delikata elit-kör speciellt tack vare din utmärkta notläsningsförmåga. 

LOL!!1 trodde du det själv eller??? Gör ditt barn en tjänst och sjung inga vaggvisor för det. nånsin. Don't quit your day-job tjockis.


MVH/Kören som är alldeles för bra för att göra annat än att skratta åt dig.

Ps. du kan få vara med som fika-ansvarig, under förutsättning att du inte äter upp allt fika innan repetitionerna.Ds


Usch...vad jag känner mig dålig.

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards