Alla inlägg den 15 september 2008

Av Asklund & Hyllman - 15 september 2008 13:29

..jag har drömt förut. Jag drömde att vi fick en dotter, att vi var där på BB och allt hade gått jättebra och lugnt. Andreas kommentar på att det blev en flicka var: shit. För vi har mest pojkaktiga kläder hemma enligt honom. Jag skrattade bara för jag trott så benhårt på att det skulle bli en pojke som så många andra med mig. Sen vaknade jag. Det är andra gången jag drömmer att jag föder en flicka. Frågan är om man ska läsa in nåt i det, med tanke på att många gravida drömmer att dom föder gurkor och kattungar och gud vet vad, så så tillförlitliga kanske inte drömmarna är när man är gravid.

=)


//Annika

Av Asklund & Hyllman - 15 september 2008 01:31

Jag blev så inspirerad av mamma som gjort en skylt till toaletten, så jag satte mig i adobe photoshop och gjorde en till badrummet, sen ville Andreas ha en till sin Toa. Efter många olika versioner blev det de här, utskrivna på fotopapper 10X15, väldigt läckert faktiskt:



Sen åt vi kärleksmums som jag bakat, det var mums och mycket kärlek också. Andreas har varit väldigt gullig den senaste tiden, många kramar och gos, precis vad jag behöver. =) Det var vår helg det.



Ja just ja, vi köpte blommor också,

Vårt fönster i vardagsrummet behövdes livas upp lite.

//Annika


Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards