Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Potatis och Betong

Av Asklund & Hyllman - 7 juli 2008 19:21

Jaha, fick nyligen klagomål på för litet bloggskrivande.

Har egentligen inget att skriva om, för det har varit stillastående på händelsefronten den senaste tiden. Så jag tänkte passa på att tacka för alla rara kommentarer och gratulationer, speciellt tack går till Feänor och Blur. =D Och lite mindre tack går till Moster och Per, som tydligen behöver en föreläsning om blommor och bin. Barn är inte cyklar eller valpar, sålänge inte mamman är en cykel eller hund. Och sluta upp med eran hemorrojd diskussion på stört! Kan någon tacka Karin för att hon är den raraste gammelfarmorn i världen? Tack och hej, leverpastej!



//Annika



pregnancy

 
 
Ingen bild

Feänor

7 juli 2008 20:05

När jag läser er blogg så får jag en del flashbacks från tiden då mina 3 killar va små, det är iof ett tag sedan men men vilka minnen =) Det är alltifrån när man satt i soffan och upptäckte att att pojken sövt pappa inte tvärtom till att den äldste använda ord som hönong och skabetti till den händelse då de två äldsta satt o tittade på tv sittande vi matsals bordet. Nåt va tydligen skoj o de började garva o vips hade bägge pojkarna skrattat så de hamnade under bordet. =D

 
Ingen bild

Maggan

8 juli 2008 16:08

Det som inte är stillastående är magen iaf. Kul att se att den växer som den ska.
Karin hälsar och tackar och säger att hon ser fram emot att se bäbisen när den kommer ut. Hon har hittat en turkos tröja och en ullig vit jacka som Magnus hade som liten.
Tyvärr kan jag inte ge några gravidråd, men däremot kan ni få lite inside information om hur Magnus var som liten ;-)

 
Ingen bild

Annika

8 juli 2008 16:43

Ja Maggan, insideinfo på Magnus välkomnas alltid =)

Feänor, det låter som att man har mycket roligt att se fram emot, Andreas blir nog glad åt det =D Du verkar ha väldigt skrattglada pojkar iaf!

 
Ingen bild

Moster

8 juli 2008 20:56

Moster tycker det är jättespännande med magen och är jätteavundsjuk. Moster kan bara bli med valpar och Per han har aldrig varit pappa. Men vi skall skärpa oss och inte skriva om ...

 
Ingen bild

Moster

8 juli 2008 21:00

Kan cyklar valpa nya cyklar????

 
Ingen bild

Ler stolt och pekar min dotter! MIN DOTTER!

9 juli 2008 17:57

För att glädja dej ännu mer kan jag tala om att Freja haft den turkosa tröjan på sig en gång när hon frös, så det så.

 
Ingen bild

Svärmor

10 juli 2008 09:10

Oj , då jag glömde.
Min svärson,ler stolt och pekar, MIN svärson!!

 
Ingen bild

Andreas

10 juli 2008 13:14

Mmm, det är lätt hänt att man glömmer mig, svärmor... Annika stjäl all uppmärksamhet! :)

 
Ingen bild

Feänor

15 juli 2008 18:59

Ja det är mycket att se fram emot i alla fall om du frågar mig =) samt att man fick gå sk nattvandringar med barn i famnen för att få dem att sova och när man trodde att nu är det ok o lägga ner honom så när nån del av sonens kropp snuddade sängen "bhuuuhuu" gråt igen och vidare gick vandringen ... hur man orkade --- inte en blek .. =D men det är underbart o förälder ofast ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asklund & Hyllman - 17 januari 2009 18:52

Jag flyttar!   Efter att ha sett Andreas blogg som han gör på wordpress.com, som har flera funktioner som jag saknat på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att flytta över till den också. Jag vet ännu inte om jag kommer vara kvar här också och k...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 22:43

BVC Besök idag, 6090 gram, 60,5 cm lång och barnläkaren sa att allt var fint på honom och blev imponerad när han försökte krypa iväg för henne på skötbordet! =D   Äntligen klar med tentan idag, den var tuff, men jag fick mycket hjälp av att diskuter...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:59

Ja då har William vänt sig från mage till rygg. På riktigt, utan hjälp eller fusk. Och vi missar det med kameran! Andreas var påväg att filma igår kväll när han vände sig för tredje gången i soffan, men stängde av precis innan för han var påväg åt fe...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:57

Vem där?     Bara William såklart! (Och hans knäppa pappa!)     ...

Av Asklund & Hyllman - 12 januari 2009 19:10

Han fick till ett sånt fantastisk leende i babygymmet, tur att jag lyckades fånga ett av dom på bild, söt min pojke är!   Mysa med pappa = det bästa som finns =)     ...

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards