Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

Sommarkänslor!

Av Asklund & Hyllman - 24 juli 2008 11:37

Ah, härliga morgon!


Vaknar av att Andreas vandrar in med en knäckebrödsmacka, för att jag ska ha nåt att knapra i mig innan jag går upp så att jag kanske slipper spy senare. Efter att jag gått upp och spytt (ja, tyvärr, denna gången funkade det inte) och sedan duschat kommer han hem, med mat! till mig! Denna lycka! Han har köpt en pastasallad och en findus färdig mat till mig, eftersom jag inte hade någon matlåda. Sen, sen kära läsare, köpte han Mer och två munkar till mig! Kan man älska denne man mer? Bring a pregnant girl food and she'll love you forever, som de säger.

Njöt mer av livet och världen än någonsin sen när jag cyklade genom den lummiga sommaren mot jobbet. Ibland är livet underbart!


//Annika

 
 
Ingen bild

Andreas

24 juli 2008 14:58

lummig! :) och föresten, verifieringskoden jag fick för att skriva detta är DORK. Passande.

 
Tula Bula

Tula Bula

24 juli 2008 16:21

Lyckos dig att få munkar och mat ;D Fast Micke han brukar köpa cola åt mig, men mat ojojoj!! ;P Hoppas att allt är bra iallafall förutom illamåendet .. Kramar kusin

http://www.tulabula.bloggagrattis.se

 
Ingen bild

Maggan plastfaster

24 juli 2008 19:35

Vilken underbar kille du har hittat.
Kan man beställa såna på nätet:)
Hoppas att det snart är slut på illamåendet.

Vi skickar med ett paket med blivande mormor...

 
Ingen bild

Annika

24 juli 2008 20:26

Hehe, ja visst är han något extra den där ;)
Ja vi får hoppas att era förhoppningar angående illamåendet tar fasta och gör så det slutar snart =)

 
Ingen bild

Andreas

25 juli 2008 11:07

Men Anniiiikaaaaaaaa... Vad genant det blev!

 
Ingen bild

Annika

25 juli 2008 13:21

Genant? vadårå?

 
Ingen bild

Maglin

25 juli 2008 15:39

Stick på det där ultraljudet nu då så vi får veta om det blir en tribolit eller vad det nu blir

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asklund & Hyllman - 17 januari 2009 18:52

Jag flyttar!   Efter att ha sett Andreas blogg som han gör på wordpress.com, som har flera funktioner som jag saknat på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att flytta över till den också. Jag vet ännu inte om jag kommer vara kvar här också och k...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 22:43

BVC Besök idag, 6090 gram, 60,5 cm lång och barnläkaren sa att allt var fint på honom och blev imponerad när han försökte krypa iväg för henne på skötbordet! =D   Äntligen klar med tentan idag, den var tuff, men jag fick mycket hjälp av att diskuter...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:59

Ja då har William vänt sig från mage till rygg. På riktigt, utan hjälp eller fusk. Och vi missar det med kameran! Andreas var påväg att filma igår kväll när han vände sig för tredje gången i soffan, men stängde av precis innan för han var påväg åt fe...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:57

Vem där?     Bara William såklart! (Och hans knäppa pappa!)     ...

Av Asklund & Hyllman - 12 januari 2009 19:10

Han fick till ett sånt fantastisk leende i babygymmet, tur att jag lyckades fånga ett av dom på bild, söt min pojke är!   Mysa med pappa = det bästa som finns =)     ...

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards