Direktlänk till inlägg 15 september 2008

inatt jag drömde något som...

Av Asklund & Hyllman - 15 september 2008 13:29

..jag har drömt förut. Jag drömde att vi fick en dotter, att vi var där på BB och allt hade gått jättebra och lugnt. Andreas kommentar på att det blev en flicka var: shit. För vi har mest pojkaktiga kläder hemma enligt honom. Jag skrattade bara för jag trott så benhårt på att det skulle bli en pojke som så många andra med mig. Sen vaknade jag. Det är andra gången jag drömmer att jag föder en flicka. Frågan är om man ska läsa in nåt i det, med tanke på att många gravida drömmer att dom föder gurkor och kattungar och gud vet vad, så så tillförlitliga kanske inte drömmarna är när man är gravid.

=)


//Annika

 
 
Ingen bild

morbro

15 september 2008 19:06

ja det beror på om man är en katt så är det inte fel att drömma om att man föder katter men om man är en gurka så vet jag inte om dom föder direkt de är mer föda
sen kommer det att bli en pojk

 
Ingen bild

Mamma

15 september 2008 19:37

Det blir en tjej.

 
Moster

Moster

15 september 2008 19:42

jag vet att det blir en flicka. Vid andra försöket kommer det att bli en pojk.

Denna lilla dotter kommer att medföra så mkt glädje och sprida ljus.

http://mina-jakthundar

 
Ingen bild

Maglin

15 september 2008 22:10

Jag tror det blir en murloc..

 
Ingen bild

Andreas

15 september 2008 23:38

Nä, nu måste sanningen komma fram, Annika och jag vet mycket väl vad det blir för kön. Vi låtsades bara för er att vi inte tog reda på det.. Så vem har rätt?

 
Ingen bild

Maglin

16 september 2008 08:27

Jag

 
Baltazar

Baltazar

16 september 2008 10:36

Oavsett vad det blir så får ett barn som kommer att ge mycket glädje, ljus och vakna stunder ... så om det blir en tjej grattis och om det blir en pojke grattis =D

Huvudsaken är att barnet är efterlängtat och älskat eller hur?

http://blog.profbaltazar.net

 
Ingen bild

Annika

16 september 2008 13:26

Men Andreas vad menar du? Det vet vi ju inte alls!

 
Ingen bild

Maglin

16 september 2008 14:30

Ok då, jag ska gissa då.. Såg ju ultraljudsbilderna, och huvudet verkade ganska uppblåst, men hjärnan liten, så jag gissar på tjej. Dessutom är Bengta och Jönsmarie de bästa namnen vi kommit på åt er och med ett barn som heter så, så kan vi ju bara hoppas att det är en tjej...

Nästa fråga: Hur mycket däng kommer jag att få pga detta inlägg? =)

 
Ingen bild

Annika

16 september 2008 15:09

Mycket.

 
MissMian

MissMian

19 september 2008 21:37

Hehe..jag har massor med kläder osm jag tänkte ge er...messt unisex och tjejkläder. :)

http://www.missmian.blogspot.com

 
Ingen bild

Maglin

20 september 2008 02:24

Nu får du antingen kläcka ur dig ungen eller kläcka ur dig vad det blir... Är ju liite svårt att planera viktiga saker här.. Som tatueringar, lämplig bilsport osv...

 
Ingen bild

Annika

20 september 2008 21:10

Men jag vet inte vad det blir, och det är inte dags för den att komma ut än på ett tag. Du får hålla dig ett par månader till innan du börjar inpränta olämpliga sysselsättningar i vårt bebis huvud.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asklund & Hyllman - 17 januari 2009 18:52

Jag flyttar!   Efter att ha sett Andreas blogg som han gör på wordpress.com, som har flera funktioner som jag saknat på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att flytta över till den också. Jag vet ännu inte om jag kommer vara kvar här också och k...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 22:43

BVC Besök idag, 6090 gram, 60,5 cm lång och barnläkaren sa att allt var fint på honom och blev imponerad när han försökte krypa iväg för henne på skötbordet! =D   Äntligen klar med tentan idag, den var tuff, men jag fick mycket hjälp av att diskuter...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:59

Ja då har William vänt sig från mage till rygg. På riktigt, utan hjälp eller fusk. Och vi missar det med kameran! Andreas var påväg att filma igår kväll när han vände sig för tredje gången i soffan, men stängde av precis innan för han var påväg åt fe...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:57

Vem där?     Bara William såklart! (Och hans knäppa pappa!)     ...

Av Asklund & Hyllman - 12 januari 2009 19:10

Han fick till ett sånt fantastisk leende i babygymmet, tur att jag lyckades fånga ett av dom på bild, söt min pojke är!   Mysa med pappa = det bästa som finns =)     ...

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards