Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Nu börjas det...

Av Asklund & Hyllman - 16 september 2008 15:15

Magvärk, kramp i vaden och hemmorrojder, ja nu börjar det roliga ta fart på riktigt..suck..fick knappt nån sömn inatt. Drömde att jag tappade tänderna för tredje gången också...drömtydare säger allt möjligt, från att det betyder otur till att man är nervös inför en förändring eller över sin status (dåliga tänder=dålig status). Undrar om det kan vara för mitt besök hos tandläkaren som jag hade för ett tag sen, det gick väl som jag trott, jag hade bara tre mindre hål. Däremot hade jag början till hål/karies på typ 16 ställen. hehe...jaaa...undrar hur stor roll graviditeten spelat där. Spyor och konstant hunger = dåliga tänder. Tandläkare och kramp i vaden = dåliga nätter.


//En trött anka


Obs! Tänderna på bilden är inte de som skrivit inlägget.

 
 
Ingen bild

mammasmamma

16 september 2008 19:00

Koden idag rufm kan det vara felstavning av roflmau?
Men nu till kommentaren Annika Tänder kan inte skriva!
Så det är ingen som kommer att tro att det är tänderna på bilden som skrivit, vad vi verkligen vill veta är om något djur kom till skada medan du skrev bloggen.

Kasta handukar på varandras huvuden där ute i verkliga livet.

 
Ingen bild

morbro

16 september 2008 20:11

ja det är det som står där att tändern på bilden har inte (obs)inte skrivit inläget helt ricktigt efter som tänder inte kan skriva sen vem det är som har skrivit det vet itusan

 
Moster

Moster

16 september 2008 20:35

Du drömmer att du tappar tänder. Det betyder att det blir tillökning. Att man får barn eller att någon annan får barn. Även jag har drömt att jag tappar tänder. Men mest flyger jag runt i mina drömmar.

http://mina-jakthundar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asklund & Hyllman - 17 januari 2009 18:52

Jag flyttar!   Efter att ha sett Andreas blogg som han gör på wordpress.com, som har flera funktioner som jag saknat på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att flytta över till den också. Jag vet ännu inte om jag kommer vara kvar här också och k...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 22:43

BVC Besök idag, 6090 gram, 60,5 cm lång och barnläkaren sa att allt var fint på honom och blev imponerad när han försökte krypa iväg för henne på skötbordet! =D   Äntligen klar med tentan idag, den var tuff, men jag fick mycket hjälp av att diskuter...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:59

Ja då har William vänt sig från mage till rygg. På riktigt, utan hjälp eller fusk. Och vi missar det med kameran! Andreas var påväg att filma igår kväll när han vände sig för tredje gången i soffan, men stängde av precis innan för han var påväg åt fe...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:57

Vem där?     Bara William såklart! (Och hans knäppa pappa!)     ...

Av Asklund & Hyllman - 12 januari 2009 19:10

Han fick till ett sånt fantastisk leende i babygymmet, tur att jag lyckades fånga ett av dom på bild, söt min pojke är!   Mysa med pappa = det bästa som finns =)     ...

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards