Alla inlägg under september 2008

Av Asklund & Hyllman - 3 september 2008 21:57

Jag har lagt in nya bilder under inlägget "Föllsedag" 26/7 2008.

Det är från vår minigolf-tur med pappa och mamma. =)

http://decemberbaby.bloggagratis.se/2008/07/26/853054-follsedag/

Av Asklund & Hyllman - 2 september 2008 20:08

Jag har gjort en liten lista, eller rättare sagt fyra, som reflekterar lite stelt på graviditeten såhär långt. Det är fyra kategorier: Vad jag 'uppoffrat' frivilligt, vad jag varit tvungen att avstå från för olika skäl bortom min kontroll, vad jag fortsatt med som förut och sist vad jag upptagit.


Uppoffringar, frivilliga

Alkohol

Cigaretter

Mens

 

Uppoffringar, ofrivilliga

Sömn, alltså långa morgnar

Det lilla tålamod jag hade

Jogging

Coca cola, om inte halsbränna önskas

Kaffe

Kräkfobi

Bröst

Tuggummi

Ork


Fortsatta aktiviteter

Ridning

Färga håret

Godis och Glass

Högklackat

 

Upptagna aktiviteter

Cykling

Bloggande

Kroppsvård

"Boande"

Järntabletter (blä)

Av Asklund & Hyllman - 1 september 2008 20:15

Stackars, stackars, stackars de människor som måste jobba på IKEA med att montera ihop möbler till deras visningsrum.

Låt oss skänka dem en tanke. 


Ps. tack MOSTER för bidraget: Ladugårdslänga, till ord-kampanjen "gör språket vackrare". Ds. Du är en riktig ladugårdslänga du.

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards