Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Ett original?

Av Asklund & Hyllman - 28 december 2008 17:10

Undrar om William bör kallas ett original eller en kopia?

Oavsett vilket så är han det bästa i mitt liv just nu på delad plats med Andreas. 

Jag är lyckligt lottad som fått en så hjälpsam och stöttande man att dela mitt liv med. Han diskar och städar och handlar, byter blöja mitt i natten, hämtar vatten, hänger tvätt och ger beröm. Hur underbar kan någon vara egentligen?


Tack vare hans slit får han unna sig att gå och se sina idoler i Norrköping inatt, och jag åker och hämtar honom och hans bror tre på natten då inga tåg går, det är det minsta jag kan göra för honom. (Han anser dock att jag gjort mer än nog som födde fram hans son, men jag håller inte riktigt med)


Imorgon åker vi till Västervik och hälsar på Andreas familjer. Ska bli roligt! 



 
 
Ingen bild

Maggan

29 december 2008 21:06

Tack för julklapparna och gott nytt år önskar Karin och Maggan

 
moster

moster

31 december 2008 19:14

gör inte du all de saker du räknade upp? Är int du underbar???

http://mina-jakthundar.bloggagrattis.se

 
Ingen bild

Annika

1 januari 2009 12:53

Nej jag diskar inte, resten gör jag ibland =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asklund & Hyllman - 17 januari 2009 18:52

Jag flyttar!   Efter att ha sett Andreas blogg som han gör på wordpress.com, som har flera funktioner som jag saknat på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att flytta över till den också. Jag vet ännu inte om jag kommer vara kvar här också och k...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 22:43

BVC Besök idag, 6090 gram, 60,5 cm lång och barnläkaren sa att allt var fint på honom och blev imponerad när han försökte krypa iväg för henne på skötbordet! =D   Äntligen klar med tentan idag, den var tuff, men jag fick mycket hjälp av att diskuter...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:59

Ja då har William vänt sig från mage till rygg. På riktigt, utan hjälp eller fusk. Och vi missar det med kameran! Andreas var påväg att filma igår kväll när han vände sig för tredje gången i soffan, men stängde av precis innan för han var påväg åt fe...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:57

Vem där?     Bara William såklart! (Och hans knäppa pappa!)     ...

Av Asklund & Hyllman - 12 januari 2009 19:10

Han fick till ett sånt fantastisk leende i babygymmet, tur att jag lyckades fånga ett av dom på bild, söt min pojke är!   Mysa med pappa = det bästa som finns =)     ...

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards