Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Asklund & Hyllman - 4 oktober 2008 22:48

Jag är så trött att jag orkar inte skriva något utförligt, här kommer en liten uppdatering:


* Vi har börjat gått på föräldrakurs, verkar lovande.

* Andreas och Alexander har målat om badrummet i en lugnare typ persiko-beige färg, det blev fint.

*Jag börjar känna av tyngden av min kropp något otroligt mycket, men jag får sova lite längre mellan toalettpauserna nu verkar det som.

* Jag har fullt upp med att läsa artiklar, böcker m.m för att hinna med i plugget, vilket är jobbigt för jag börjar känna mig stressad, men efter nästa vecka lugnar det nog ner sig ett snäpp så jag hoppas jag orkar med den.

* Min C-uppsats artar sig, läraren tycker jag är på rätt spår med allt och han tror det kommer gå snabbt att bli klar.

* Vi har handlat så många tavlor den här helgen, så bara vi får tag i en slagborr så kommer alla upp på väggen, vi ska låna en från hyresgästföreningen sen.

* Andreas har sjungit barnsånger för magen! =D

* Jag fick massage av Andreas idag, helt spontant!!! Underbara människa!

* The Age of Innocence är den mest tråkiga och intetsägande bok jag någonsin läst. Och kritikerna av den är nästan mer tråkiga och intetsägande än boken!

* Jag tycker det är jättesynd att jag inte är i Vansbro just nu och hälsar på och ser min lillebror spela. Men att ge 800 spänn för sex timmars resande dit och sex timmar hem var bara för mycket för mig (och då var det bara för mig!).


Nu ska jag vila min arma kropp!


//Annika

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards