Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Asklund & Hyllman - 26 oktober 2008 20:06

Så har vi haft mamma och Magnus på besök i helgen, och idag kom Andreas pappa förbi en sväng också. Jag har handlat en massa, speciellt mat, och fyndat skridskor på en second hand butik i tornby (hearttoheart.se) varvid alla kommenterade: Ska du åka skridskor med din mage?

*suck* inget får man göra nuförtiden. Men vadå, is finns väl efter 15 december också??? Eller? Jaja, jag hittade även en oljerocks-liknande jacka som jag faktiskt kan knäppa! Wiiie! Och lite halloween prydnader också, söta små värmeljushållare och sånt. Mamma hittade två ljushållare i scream-stil som jag fick också. Och så har vi pysslat med pumpor i helgen.


Det blev en liten en som ser väldigt ledsen/upprörd/deprimerad ut.


Sen en stor rejäl en som jag och Andreas precis gjort klart.



Vi hade även kul med Magnus snygga cowboy hatt.

 

         Andreas cowboy                                         Ebba cowboy


Och så en ny magbild i vecka 33, snart vecka 34.

Nu är den ju faktiskt stor!!!


Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards