Alla inlägg den 2 november 2008

Av Asklund & Hyllman - 2 november 2008 17:11

Har inte hänt så mycket i helgen, var hos faster och firade henne, fick en massa mamma kläder av henne, allt passade utom ett par byxor som var lite korta och som tyvärr inte kan läggas ner heller. =( Träffade min farfar och fick se hur han bodde också, var kul att höra att han var så nöjd med huset han bor i nu. =) Andreas passade på att vara hemma lite för sig själv, och pysslade tydligen med en bild på mig och gjorde om den i photoshop. Han har lagt upp ett par versioner här:

http://hylle.bloggagratis.se/2008/11/01/1072167-jag-hade-glomt-hur-kul-photoshop-ar/

Men den här gillade jag bäst:



Så hände väl inte så mycket mer den här helgen, magmåttet är 103cm nu, var tvungen o mäta igår kväll för jag och Andreas tyckte den blivit väldigt stor helt plötsligt. Och ja, jag vet att man inte borde mäta på kvällen för då har man ätit en massa osv.osv men jag har alltid mätt och vägt mig på kvällen, för jag glömmer alltid att göra det på morgnar så..

Nu har vi ett stort dilemma här hemma, för Ghost hunters, våran favorit serie, har släppt en halloween special, som är på fem timmar! Och vi kan inte hitta tid i våra scheman för att se nåt så långt på en gång, så vi måste kolla på en del i taget, vilket också är svårt att hitta tid för för varje del är en och en halv timme långt...bah! Dagens I-lands problem ftw! =D


 Lasse                Pappa Leif            Marie

Tre syskon på rad (om det inte skulle synas)

Den blonda kalufsen som sticker upp i hörnet är Sara...=D


Farfar poserar =)




Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards