Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Asklund & Hyllman - 19 augusti 2008 10:50

Jag hatar...

* att behöva springa på toa var 5:e minut för att kissa 2 milliliter.

* att behöva spy upp hela middagen bara för att mina kräkreflexer är så jädrans känsliga

* att gå runt med halsbränna som aktiverar sig extra mycket så fort jag äter

* att alltid behöva testa om mina kläder går att få på sig innan jag bestämmer vad jag ska ha för dagen

* att äta konstant för att inte dö av hunger

* att få lågt blodsocker och bli sur och tvär så fort jag blir hungrig

* att inte få sova i ro en hel natt (förutom den natten jag sov i Fjärsbo, åh så härligt, en hel natt och en lång morgon utan kiss-spring och sparkar och ingen trängande hunger på morgonen...om man ändå fick uppleva det igen)

* att behöva flåsa som en idiot varje gång jag cyklar i en uppförsbacke eller går uppför en trappa


Jag älskar...

* att känna bebisen leva och leka i magen

* att allt har gått så himla bra hittills

* att känna mig så älskad som jag är av Andreas

* att älska nån så mycket som jag älskar Andreas

* att känna mig vacker med min mage

* att livet tagit en sådan vändning och gett mig en man jag litar på och början på ett liv som familj tillsammans

* att få köpa bebisgrejor och drömma om saker till bebisen

* att äntligen förstå vad alla mammor pratar om, den härliga, mysiga känslan av att vara gravid

* att för första gången i livet vara kvinna fullt ut






Av Asklund & Hyllman - 19 augusti 2008 10:04

Kvällens samtal på sängkanten:


-Gud vad dåligt med pengar vi har Andreas

-Men sälj nåt värdefullt då

-Men jag har inget som är värt nåt

-Sälj dig själv då


Antar att det är romantiskt sagt på nåt konstigt sätt.

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards