Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Asklund & Hyllman - 27 augusti 2008 10:22

Kom hem igår och ser Andreas ligga i soffan och glo på tv, pratar på om något, jag vet inte vad riktigt...kliver in i tv-rummet och blir stum av förvåning. Han har ju nämligen beställt hem en 37" platt-tv. Där står den nu, en dag efter beställningen, i all sin blanka härlighet. Andreas ögon lyste som...som..om han fått Tier 6 gratis. Den hade en förstummande effekt på oss resten av kvällen kan jag säga.


Bengta...lilla Bengta...lilla, stora, bökiga, väldigt aktiva Bengta....vad hon/han höll på igår speciellt på natten då jag lagt mig.

Spark spark, mamma är du vaken? Nej, sov nu. Spark spark, jag vill inte sova! Det vill jag.

Direkt på morgonen. Spark spark, mamma du är vaken! Ja, vad har jag för val, urinblåsan spricker snart på mig. Spark spark, mamma vad roligt det skumpar när du går zzZzzZ. Pet pet, Bengta är du vaken?



Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards