Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Asklund & Hyllman - 18 augusti 2008 13:36

Skrev för några månader sen om alla symptom man får som gravid och hur jag misstänkte att jag skulle få uppleva allihop. =) Positiv man är.

Men iaf, nu tänkte jag se efter hur många som blivit sanna hittills.

Såhär såg listan ut då, ett kryss är för de jag fått. (eller de jag vet om iaf)


Havandeskapsförgiftning

Högt blodtryck

Graviditetsdiabetes

Nästäppa

Blodpropp

Graviditetsklåda

Järnbrist

Blodbrist

Foglossning

Förstoppning

Näsblödning

Nedstämdhet

Ryggbesvär                 X

Svullna ben

Åderbråck i benen

Hemorrojder

Ökad hårväxt              X

Andfåddhet               X


Ja, så summa summarum: det ser ljust ut!

Av Asklund & Hyllman - 18 augusti 2008 13:00

Loppisen som jag tänkt ha blev inställd efter mycket om och men. Andreas tyckte det kändes för obekvämt att ha folk springande hemma hos oss, vilket jag har full förståelse för och måste respektera, det är ju hans hem också =) Så den blir inte av, jag säljer lite av prylarna på nätet istället och funderar på att vara med på loppmarknad i Cupolen här i Linköping 7:e September istället. Men jag fick ju iaf ha en miniloppis när morbror var o hälsade på.



Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards