Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Alla dessa symptom 2

Av Asklund & Hyllman - 18 augusti 2008 13:36

Skrev för några månader sen om alla symptom man får som gravid och hur jag misstänkte att jag skulle få uppleva allihop. =) Positiv man är.

Men iaf, nu tänkte jag se efter hur många som blivit sanna hittills.

Såhär såg listan ut då, ett kryss är för de jag fått. (eller de jag vet om iaf)


Havandeskapsförgiftning

Högt blodtryck

Graviditetsdiabetes

Nästäppa

Blodpropp

Graviditetsklåda

Järnbrist

Blodbrist

Foglossning

Förstoppning

Näsblödning

Nedstämdhet

Ryggbesvär                 X

Svullna ben

Åderbråck i benen

Hemorrojder

Ökad hårväxt              X

Andfåddhet               X


Ja, så summa summarum: det ser ljust ut!

 
 
Ingen bild

Maglin

18 augusti 2008 18:05

Ljust ut? Är det så ljust om du får alla de resterande på en gång när det är nån månad kvar? Du är konstig du...

 
Moster

Moster

18 augusti 2008 19:08

Ökad hårväxt??? VAR???

http://mina-jakthundar

 
Ingen bild

morbro

18 augusti 2008 21:19

vad du är nyfiken lena

 
Ingen bild

Annika

18 augusti 2008 22:38

Hahaha, jag har fått en liten raggarsträng och sen mycket små fina hår över hela magen. =) Lite mer på låren också. som en massa fjun typ. Andfåddheten märks mest när jag går i trappor, tio trappsteg sen får jag ta en paus typ. hehe. Och ryggbesvären kommer ibland på jobbet att det drar i ena sidan, ibland på natten att det smärtar på vissa punkter, och när jag gjort för mycket hemma så värker hela ryggen. Därför jag försöker ta det lugnare nu för tiden. Andreas hjälper till så bra så jag slipper göra för mycket =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asklund & Hyllman - 17 januari 2009 18:52

Jag flyttar!   Efter att ha sett Andreas blogg som han gör på wordpress.com, som har flera funktioner som jag saknat på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att flytta över till den också. Jag vet ännu inte om jag kommer vara kvar här också och k...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 22:43

BVC Besök idag, 6090 gram, 60,5 cm lång och barnläkaren sa att allt var fint på honom och blev imponerad när han försökte krypa iväg för henne på skötbordet! =D   Äntligen klar med tentan idag, den var tuff, men jag fick mycket hjälp av att diskuter...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:59

Ja då har William vänt sig från mage till rygg. På riktigt, utan hjälp eller fusk. Och vi missar det med kameran! Andreas var påväg att filma igår kväll när han vände sig för tredje gången i soffan, men stängde av precis innan för han var påväg åt fe...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:57

Vem där?     Bara William såklart! (Och hans knäppa pappa!)     ...

Av Asklund & Hyllman - 12 januari 2009 19:10

Han fick till ett sånt fantastisk leende i babygymmet, tur att jag lyckades fånga ett av dom på bild, söt min pojke är!   Mysa med pappa = det bästa som finns =)     ...

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards