Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

sådan fader sådan son?

Av Asklund & Hyllman - 20 augusti 2008 19:54

Ska införskaffa mycket bubbelplast tills bebisen kommer, ja, för att vira in allt som är skört hemma, och allt annat också för den delen. Idag slutade vi båda tidigt, så vi åkte och glodde på IKEA efter saker vi vill ha till lägenheten, sen tittade vi på Tv-apparater och sist på Shape.


Under den tiden pillade Andreas sönder tre saker.


Först pajade han en sån där grej man har i skorna för att hänga upp dom på krok, det var på IKEA.

Sen på Elgiganten ska han ju tvunget pilla på tv:n vi ville spana in. Och den slocknar....

Medan han står och försöker med alla knappar som finns för att få igång den igen sätter jag mig på en fåtölj vid ett par andra tv-apparater. Andreas kommer sen och säger att det inte är någon idé, den går inte igång igen, sen pillar han på avskärmningsbandet som är vid sidan av mig...som då lossnar, så han får stå och försöka få i det i skåran igen innan nån ser att han håller på att förstöra alla Elgigantens visningsprodukter.

Så får jag gå till en kvinnlig expedit och säga: Hej, min klantskalle till sambo pillade på en tv och nu visar den ingenting, kan du fixa?

Det kunde hon...men nu tänker jag iaf Andreas-säkra hemmet innan vi har två piller-apor här. Jisses. 

 
 
Ingen bild

Maglin

20 augusti 2008 20:28

Jag skrev i en kommentar på Andreas blogg att ni kanske snart hade råd att åka hit. Hoppas inte.

 
Ingen bild

mamma

20 augusti 2008 20:44

Hej, min klantskalle till sambo pillade på en tv och nu visar den ingenting, kan du fixa?
Men herregud Annika, jag skrattade så jag grät:)
Hur lyckas han?

 
Ingen bild

morbro

20 augusti 2008 20:56

ja så länge som han inte pilar söder dig så kanske det kan gå bra

 
Moster

Moster

20 augusti 2008 21:49

Hur får jag till # blogg??

http://mina-jakthundar

 
Ingen bild

Andreas

20 augusti 2008 21:50

Hörrniiiii... *ler pilimariskt*

 
Ingen bild

Annika

20 augusti 2008 21:51

Moster: hur du får till #? Klicka på länken jag har bara. "Fyrkantens blogg"
Magnus: nej jag vet, men han klarade sig väl rätt bra förra gången? hade han sönder nåt då? minns inte.
Mamma: Ja hur lyckas han? Kanske en fråga att ställa Gud om han finns.
Morbror: Haha, ja mig får han inte pilla mer på, han har ställt till med nog på det viset!

 
Malin

Malin

28 augusti 2008 10:41

Jag har en likadan här hemma *asgarv* Min man är likadan, fast han pillar inte sönder, han är byggjobbare och vet inte hur stark han är, så han typ bryter sönder saker. Som den gången det var glapp i ena lampan på bilen. "Älskling kan du dunka till på glaset, så att halvljuset tänds?" Var han tvungen att ta mig på orden *skrattar*. Ja, precis vad han gjorde och slog helt enkelt in hela lyktglaset.
Jag kan berätta att det blir inte bättre med åren om de har svårt att ge f-n i saker *skrattar*

http://lillskogen.just.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asklund & Hyllman - 17 januari 2009 18:52

Jag flyttar!   Efter att ha sett Andreas blogg som han gör på wordpress.com, som har flera funktioner som jag saknat på bloggagratis, så har jag bestämt mig för att flytta över till den också. Jag vet ännu inte om jag kommer vara kvar här också och k...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 22:43

BVC Besök idag, 6090 gram, 60,5 cm lång och barnläkaren sa att allt var fint på honom och blev imponerad när han försökte krypa iväg för henne på skötbordet! =D   Äntligen klar med tentan idag, den var tuff, men jag fick mycket hjälp av att diskuter...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:59

Ja då har William vänt sig från mage till rygg. På riktigt, utan hjälp eller fusk. Och vi missar det med kameran! Andreas var påväg att filma igår kväll när han vände sig för tredje gången i soffan, men stängde av precis innan för han var påväg åt fe...

Av Asklund & Hyllman - 16 januari 2009 13:57

Vem där?     Bara William såklart! (Och hans knäppa pappa!)     ...

Av Asklund & Hyllman - 12 januari 2009 19:10

Han fick till ett sånt fantastisk leende i babygymmet, tur att jag lyckades fånga ett av dom på bild, söt min pojke är!   Mysa med pappa = det bästa som finns =)     ...

Presentation

Omröstning

Vilken lägsta summa skulle du kunna plocka upp med händerna ur en (spolad) offentlig toalett?
 5 kronor
 10 kronor
 en tjuga
 en femtiolapp
 en hundralapp
 femhundra kronor
 en tusenlapp
 en plånbok med osäkert innehåll
 Inga pengar alls, superäckligt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards